Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010

Too lost in you...

Σήμερα για μένα είναι μια από αυτές τις μέρες που δεν ξέρεις τι θέλεις.. Θέλεις να σε πάρει τηλέφωνο να σου πει να βρεθείτε και να πας τρέχοντας? Θέλεις να σε πάρει και να τον βρίσεις που όλη την εβδομάδα σε αποφεύγει, και να σου πει να βγείτε αλλά να βρεις το θάρρος και να πεις ένα μεγάλο ΌΧΙ? Θέλεις να βγεις μόνη σου και να κάτσεις να σκεφτείς τι δεν πάει καλά και νιώθεις ότι όλοι και όλα σε πιέζουν και θες να ξεσπάσεις και να φωνάξεις και να κλάψεις και να μην πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν και για τίποτα που είσαι έτσι? Τα θέλω όλα αυτά μαζί και ταυτόχρονα τίποτα.. Θυμώνω με τον εαυτό μου που δεν μπορώ να διεκδικήσω αυτό που πραγματικά θέλω και ανέχομαι καταστάσεις που υπό άλλες συνθήκες θα έτρεχα μακριά τους.. Πόσο δύσκολο είναι τελικά να βρεις τις ισορροπίες σου όταν ερωτεύεσαι... Πώς να μη χάνεις κομμάτια του εαυτού σου όταν το μόνο πράγμα που έχεις στο μυαλό σου είναι εκείνος? Όταν σε ό,τι κάνεις, σε ό,τι σκέφτεσαι έχει την πρώτη θέση εκείνος? Όταν η διάθεσή σου εξαρτάται από τη δική του? Είναι τόσο μα τόσο δύσκολο αλήθεια.. Κάθε μέρα παλεύω με τις σκέψεις μου και με τον ίδιο μου τον εαυτό για να βρω αυτές τις ισορροπίες που τόσο χρειάζομαι.. Για να βρώ εμένα μεσά σ' αυτή τη σχέση (ο Θεός να την κάνει) , γιατί νιώθω σαν να έχω βουτήξει μέσα σε εκείνον, κι αν δεν κολυμπήσω σύντομα φοβάμαι ότι θα πνιγώ.. Γιατί όταν εκείνος δε νιώθει όπως εσύ τότε μάλλον είσαι τελείως μόνη σε όλο αυτό.. Και ή θα μείνεις να το παλέψεις όσο αντέξεις ή θα φύγεις και αυτή η φορά θα είναι η τελευταία.

6 σχόλια:

  1. ξέρεις, είναι από 'κείνες τις φορές που χρειάζεσαι εκείνη την παλιά φούξια σανίδα που κρατιόσουν και έμαθες μπάνιο πρώτη φορά.. επειδή όμως μπορεί να μην την βρεις πρόχειρη και τα μπρατσάκια να είναι ξεφούσκωτα θυμίσου αυτό που μας συμβούλευαν πάντα οι σοφοί γονείς όταν "πνιγόμασταν" : κάτσε ανάσκελα, κλείσε τα μάτια, χαλάρωσε και όταν τ' ανοίξεις να είσαι σίγουρη πως θα δεις την ακτή πιο κοντά από ποτέ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου :)))
    Διάβασα το πρωί την ανάρτηση και πάγωσα στην φράση "όταν η διάθεσή σου εξαρτάται απο την διάθεσή του". Πρίν λίγο ξεπάγωσα (:P)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!! Χαχα! Αυτό που εννοούσα είναι ότι όταν έχει νεύρα ή τα ψυχολογικά του ή οτιδήποτε άλλο και αυτό το βγάζει και σε σένα τότε χαλάει και τη δική σου διάθεση. Ευτυχώς για μένα πήρα τη σωστή απόφαση, έφυγα και αυτή η φορά ήταν η τελευταία! ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαίρομαι πολύ πολύ που το ακούω αυτό κι ελπίζω όντως να είναι η τελευταία φορά:)
    Εγώ αυτό που εννοούσα με το "πάγωσα" ήταν, οτί πόσο πολύ μπορώ να καταλάβω τί εννοείς.
    Εδώ κι αρκετό (έως υπερβολικό) καιρό, η διάθεσή του καθορίζει τη δική μου :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ω γλυκούλα, μην το κάνεις αυτό στον εαυτό σου, αλήθεια!! Πέρασα αρκετά δύσκολα σε εκείνη τη φάση και καταλαβαίνω απόλυτα πώς νιώθεις αλλά μη βάζεις κανέναν πάνω από σένα! Εγώ ναι,έφυγα μια φορά, ξαναγύρισα και τότε κατάλαβα γιατί είχα φύγει και την πρώτη φορά-και όλες τις προηγούμενες-γιατί είχαν προηγηθεί πολλές πίστεψέ με. Και τώρα ξέρω ότι τελείωσε οριστικά γιατί εγώ το αποφάσισα και γιατί δε μου άξιζε.. Κάνουμε σχέσεις, ερωτευόμαστε γιατί θέλουμε να περνάμε όμορφα με τον άλλον όχι για να πονάμε.Φυσικά κι ο πόνος είναι μέσα στο παιχνίδι αλλά υπάρχει για να μπορούμε να εκτιμήσουμε όλα τα καλά και να τα κυνηγήσουμε!! ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. διαβάζοντας όλα όσα μου γράφεις η φράση "καταλαβαίνω απόλυτα πώς νιώθεις", μοιάζει αληθινή, ξες απο τις λίγες φορές που κάποιος μπορεί να "ταυτίστεί" με τον άλλον :)
    στο είπα "πάγωσα" και ίσως για μερικά δευτερόλεπτα ένιωσα οτί διαβάζω τις δικές μου σκέψεις :)
    άντε καλή μου, καλό μας ...κυνήγι :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή