Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011

Grey's Anatomy fans Only

Λοιπόν ναι, το παραδέχομαι, είμαι κολλημένη με το Grey's Anatomy.. Ενώ στην αρχή δε μου άρεσε ξαφνικά κόλλησα τόσο πολύ που από τότε δε χάνω επεισόδιο. Και όπως έγραψα και στο τουίτερ προηγουμένως, έχω μαζέψει σε ένα αρχείο word, απ' όλα τα επεισόδια του Grey's Anatomy, όλες τις φράσεις (narrating) που λέει η Μέρεντιθ σε αρχή και τέλος κάθε επεισοδίου. Ναι τόσο κολλημένη είμαι (δε θέλω σχόλια :-P).  Anyway, αυτό που ήθελα να πω είναι το εξής. Κάθε επεισόδιο για μένα είναι πραγματικά τόσο διαφορετικό και ξεχωριστό όπως και τα συναισθήματα που μου προκαλεί. Που πάντα με αφήνει με μια απογοήτευση, μία ανακούφιση, μια στεναχώρια, μια χαρά και μια αγωνία μαζί. Κοιτάζοντας λοιπόν όσα έχω μαζέψει τόσον καιρό έμεινα σε ένα πολύ μικρό διάλογο της Μέρεντιθ με τον Ντέρεκ που εγώ προσωπικά έχω αγαπήσει και ήταν από τους ελάχιστους διαλόγους που έχω κρατήσει. Θα τον μοιραστώ λοιπόν μαζί σας και όσοι είναι επίσης φανς θα με καταλάβουν. Ευχαριστώ.


MEREDITH: "Hey."
DEREK: "Hey. You almost died today."
MEREDITH: "Yeah, I almost died today."
[pause]
MEREDITH: "I can't, I can't remember our last kiss. All I could think about was 'I'm going to die today' and I can't remember our last kiss. Which is pathetic but the last time we were together and happy... I want to be able to remember that. And I can't, Derek. I can't remember."
DEREK: "I'm glad you didn't die today."
[pause]
DEREK: "It was a Thursday morning, you were wearing that ratty little Dartmouth t-shirt you look so good in. The one with the hole at the back of the neck. You'd just washed you hair and smelled like some kind of... flower. I was running late for surgery, you said you were going to see me later, and you lean to me, put your hand on my chest and you kissed me. Soft. It was quick. Kind of like a habit. You know, like we'd do it everyday for the rest of our lives. Then you went back reading the newspaper and I went to work.
That was the last time we kissed."

Λατρεύω Ντέρεκ.
Δεν έχω να πω κάτι άλλο.  

Καληνύχτα σας!!

4 σχόλια: